vineri, 4 aprilie 2008

Suntem de piatra

Zilele trecute mi-a captat atentia un eveniment tragic, de fapt un accident in urma caruia o tanara a murit. Nimic senzational, veti spune. Cati nu mor zi de zi. Ce m-a cutremurat pe mine in schimb..Undeva in Bucuresti un accident stupid de masina, cineva lovit..circulatie oprita, etc.. Am vazut imaginile la televizor si am ramas socata. In timp ce politia dirija circulatia pentru ca pe acolo trebuia sa treaca o coloana oficiala, individa care provocase accidentul dadea numeroase telefoane sa-si acopere pielea, trecatori faceau parte doar din peisaj, erau ca la un spectacol, o fiinta umana agoniza undeva pe trotuar si nimeni nu -i acorda nici cea mai mica atentie. Suntem oare atat de prinsi in lumea noastra, cu grijile cotidiene, cu isteria la care am ajuns din pricina vitezei cu care se desfasoara totul in jurul nostru incat am uitat sa fim oameni? Unde s-a dus umanitatea din noi?
Am invatat ca nu trebuie sa judec pe nimeni; s-ar putea spune ca politia isi facuse datoria chemand salvarea iar trecatorii au ales sa nu fac nimic pentru ca in astfel de cazuri e mai bine sa nu misti victima...DAR...ar fi putut sa o tina macar de mana! Nimic mai mult...sa simta ca nu e singura..
Vreti sa va testati si sa vedeti cat de senzationali sunteti? Atunci puneti-va intrebarea urmatoare si raspundeti-va cu sinceritate: "Cum ar fi lumea daca toti oamenii ar fi ca mine?" Mai buna?
Reflectati putin! As fi putut fi eu..sau tu!!

Niciun comentariu: