miercuri, 30 aprilie 2008

EU,EU,EU,EU!!!!!

Asa e omul: nu poate iubi fara sa se iubeasca pe sine! Vanitos: eu,eu,eu!!! Eu, cel mai destept, cel mai bun in meseria mea, cel mai bun prieten, cel mai bun amant, cel mai bun...si lista poate continua. Te intreb: crezi ca esti mai destept decat ceilalti? Cu siguranta imi vei da un raspuns afirmativ.

Exemplul cel mai bun: "Trăiam, aşadar, fără nici o altă continuitate, în afară de una singură: eu-eu-eu. De pe o zi pe alta, femeile, de pe o zi pe alta, virtutea sau viciul, totul de pe o zi pe alta, precum câinii, dar în fiecare zi eu însumi, veghind neobosit. Înaintam astfel la suprafaţa vieţii, prins în cuvinte, spre a spune aşa, niciodată în realităţi. Cărţi citite în grabă, prieteni iubiţi în grabă, oraşe străine străbătute în grabă, femei posedate în grabă: tot atâtea gesturi izvorâte din plictiseală sau din dis­tracţie. Oamenii mă urmau, încercau să se agaţe, dar nu aveau de ce şi erau nenorociţi. Ei. Căci eu uitam. Nu mi-am amintit niciodată decât de mine însumi."

Mos Craciune, frumos era cand credeam in tine!

Un comentariu:

Tița Victor spunea...

Iată omul! îţi spune Clamence... Cum este el sunt şi eu, poate, zici tu, cititorule. Să esenţializez: superficialitate, aurul poleit peste găunos, gardul şi leopardul... Iată omul!