vineri, 13 iunie 2008

Viul grai

Am o intrebare pentru voi. Cum reusiti sa va dati seama daca omul din fata voastra emite, folosindu-se de limbaj, un adevar.. In principiu cuvantul are rolul de a creiona o realitate, cea a gandurilor tale; el poate transmite emotia pe care o simtiti intr-un anumit moment, cunostintele pe care le posezi etc... Numai ca exista o problema! "Smecherul" de azi ( in limba germana, de unde este imprumutat cuvantul, inseamna "om cu gusturi rafinate") se foloseste de cuvant pentru a crea capcane, la EL cuvantul nu e decat un sistem de minciuni, un zgomot de fond...
Avand inradacinate in mine notiunile astea am gandit ca toti din jurul meu le-ar avea...big mistake!! Daca la mine cuvantul exprima gandul meu care la randul lui conduce la fapta, la altii reprezinta o modalitate de a creea o imagine frumos colorata dar fara continut..
M-am intrebat de multe ori de ce as continua sa fiu asa cum sunt si nu m-as adapta la "conditiile de piata"? Ramanand asa voi avea mereu de suferit..schimbandu-ma as suferi mai putin din pricina celorlalti dar m-as pierde pe mine, lucru cu mult mai important..

Niciun comentariu: