luni, 2 iunie 2008

Floare de colt.....


Azi am ascultat la birou o piesa foarte draga mie, "Zece" a lui Florin Chilian. Am fost atenta la reactiile celor din jur. Mai bine spus la non-reactiile lor. Cat de surprinzator!!

Sau poate ca nu-i atat de surprinzator. In astfel de momente devin constienta de bogatia lumii interioare, a fiecaruia dintre noi. Cati si-ar da seama ca "doua stele paralele" sunt de fapt ochii, portile catre suflet? Oricat am incerca, oricate eforturi am depune lumea celuilalt ramane inchisa pentru noi. Si asta pentru ca putem cunoaste ceva, orice, numai in masura in care ne putem recunoaste in acel ceva.
Turnul Babel...confuzie...

2 comentarii:

Bilbo Baggins spunea...

Multumesc, mai intai, de vizita - am crezut ca e Cata de la Buc. Si mai apoi ca iti place si tie Florinel. Si iti place sa te uiti la oameni dincolo de ce se vede...
Cu bine!

Anonim spunea...

multumesc pentru ganduri..